08-6655400
בית / בלוג / על ארון הבגדים, ביטוחים ומה שביניהם

על ארון הבגדים, ביטוחים ומה שביניהם

ארון הבגדים המבולגן שלנו דומה לעולם הביטוח. המון פעמים אנחנו מאבדים קשר, עם מה שצריך באמת, עם מה ששימושי. אנחנו מפחדים ל"זרוק" ביטוח כלשהו, למרות שנדמה לנו שאנחנו משלמים על דברים מיותרים.   

על ארון הבגדים, ביטוח ומה שביניהם

אנחנו רצים לנו במעגל החיים, חיים אינטנסיבים ולחוצים, יש סביבנו כל כך הרבה עומס, שאנחנו מתקשים המון פעמים לסנן ולארגן את כמות המידע. לפעמים נדמה שאנחנו צוברים וצוברים דברים ולא מצליחים לסדר את כמות הגירויים. 
לדוגמא- ארון הבגדים שלנו...
מתי בפעם האחרונה ערכתם סדר בארון בגדים, ובאמת בדקתם, מה אתם צריכים מהבגדים ומה לא? האם כשבדקתם את הבגדים בארון, גם אתם אמרתם לעצמכם - "את החולצה הזו, אומנם לא לבשתי כבר שנתיים, אבל אשמור אותה ליתר בטחון, אולי אזדקק לה בעתיד" או אולי "את המכנסיים האלו אשמור כי אולי יהיו טובים לילדים בעתיד, או אולי תחזור שוב האופנה?" וכמה פעמים בסופו של דבר הבנתם, שאתם לא באמת יודעים מה יש לכם בארון ומה אין לכם?
לפעמים אנחנו מקווים שיבוא מישהו חיצוני, קצת קשוח, אבל מקצועי יקח אותנו יד ביד אל הארון ויגיד "בוא נעשה סדר בארון הבגדים. יש כאן מלא דברים מיותרים, ואם נעשה סדר, גם נדע - מה יש לנו ומה אין לנו, מה מיותר ומה חשוב" 

ארון הבגדים המבולגן שלנו דומה לעולם הביטוח. המון פעמים אנחנו מאבדים קשר, עם מה שצריך באמת, עם מה ששימושי. אנחנו מפחדים ל"זרוק" ביטוח כלשהו, למרות שנדמה לנו שאנחנו משלמים על דברים מיותרים.  
וכן, גם בעולם הביטוח, אנחנו זקוקים למשהו מקצועי, שנוכל לסמוך עליו, שיקח אותנו יד ביד, יבדוק לנו מה יש לנו, מה אין לנו, יערוך לנו סדר אחת ולתמיד.
וכאן אנחנו נכנסים - קשת פיננסים סוכנות לביטוח, יכולה להשתמש במכשיר הבדיקה שנקרא "הר הביטוח" כדי לבדוק ולערוך לך סדר. 
תוך בדיקה קצרה בהר הביטוח נוכל לגלות: 
• האם אתם משלמים על ביטוחים כפולים?
• על מה אתם מבוטחים?
• כמה כסף אתם יכולים לחסוך?

מהו אתר "הר הביטוח" ואיך זה עובד?
אתר הר הביטוח הינו ממשק אינטרנטי מהפכני שהקים משרד האוצר. מטרתו העיקרית הינה לאפשר לציבור הרחב לחפש ולאתר את כל הביטוחים המעודכנים על שמם או על שם 
קרוב משפחה שנפטר. הוא מכיל בתוכו פוליסות ביטוח קבוצתיות או פרטיות בענפי הביטוח השונים כגון: ביטוח כללי, ביטוח חיים, ביטוח בריאות ועוד...
הר הביטוח הינו ממשק נגיש וידידותי לכל משתמש והייחודיות שלו הינו שהמידע הביטוחי מופיע בזמן אמת להבדיל ממשקים אחרים.
אז למה כדאי להעזר בנו בתהליך?
חשוב לציין שכל אחד ואחת מכם יכול להיכנס ולבצע בחינם בדיקה עצמית באתר הר הביטוח. הממשק יציג לכם את כל הביטוחים הרשומים על שמכם. מרבית האוכלוסייה בישראל אינה יודעת לנתח את הנתונים המוצגים, כיוון שמעבר לשמות הכיסויים והתעריפים שכתובים לנו צריך לדעת ולהבין מה הם באמת הכיסויים הכפולים והמיותרים שכתובים לנו בהר הביטוח ומהם הכיסויים שכדאי, רצוי וחובה עלינו לשמר. מעבר לזאת ישנם חוסרים רבים שהר הביטוח לא יודע להתריע לנו עליהם.
לעומת זאת בדיקה מקצועית, של הסוכנים המקצועיים שלנו, תחסוך לכם זמן ובמקרים מסויימים גם הרבה מאוד כסף, בעל מקצוע יידע לזהות באופן מיידי האם אתם באמת "סובלים" מתופעה של ביטוח כפול / ביטוח יקר או חוסר ביטוח.

לבדיקה חינם על ידי המומחים שלנו לחצו כאן 

עוד בבלוג