08-6655400
בית / ביטוח חיים ובריאות / ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות מעניק סכום חד פעמי במקרה של גילוי מחלה קשה או אירוע רפואי חמור. בעת גילוי מחלה קשה נגרמות הוצאות כבדות שאינן מכוסות במסגרות אחרות , פוליסה זו נותנת למבוטח בה פיצוי כספי במקרה של גילוי מחלה קשה.

בכל שאלה או בקשה צרו איתנו קשר ונשוב אליכם בהקדם

ביטוח מחלות קשות, הנה תכנית ביטוח בריאות ייחודית המעניקה לך כיסוי למצב בו (חו"ח) תאובחן כחולה במחלה קשה
 
באמצעות סכומי הביטוח תוכל להתמודד טוב יותר עם מצבך הבריאותי החדש ועם ההוצאות הגבוהות הכרוכות בטיפול במחלה ותוכל לשמור על רמת חיים נאותה גם בתקופת מחלתך..
דוגמאות למחלות קשות ואירועים רפואיים הנכללים בביטוח זה: סרטן, אי ספיקת כליות, שבץ מוחי, התקף לב חריף, השתלת איברים, ניתוח מעקפי לב, תרדמת (קומה), שיתוק, חירשות, איידס, פרקינסון, טרשת, אובדן גפיים, עיוורון ועוד..... (הרשימה המלאה בה כ- 30 מחלות שונות נמצאת בתנאי הפוליסה) .

פירוט הכיסוי הביטוחי

ביטוח מחלות קשות מאפשר לך לרכוש כיסוי ביטוחי בגובה המוגדר על ידך ובסכומים הנעים בין 50,000 ועד 600,000 ₪.

מדוע לרכוש ביטוח מחלות קשות

כאשר מתגלה מחלה קשה, החולה ובני משפחתו נכנסים לתקופה של הסתגלות למצב החדש. בנוסף למחלה, על החולה להתמודד עם הוצאות כספיות לא צפויות שהולכות ומצטברות. לרוב החולה נאלץ להפסיק לעבוד ובני המשפחה אף הם מתקשים לשמור על שגרת עבודה. בנוסף,לעיתים, החולה נזקק לסיוע מגורם נוסף. במקרים אחרים, נדרשת התאמת דיור או מעבר דירה. לשם כך בדיוק רוכשים ביטוח מחלות קשות

דגשים

ישנם מספר מרכיבים בביטוח מחלות קשות, המשתנים מפוליסה לפוליסה: גיל כניסה מרבי, תוקף הכיסוי הביטוחי, הסכום המרבי שניתן לרכוש, וזמן אכשרה מתחילת הביטוח עד לגילוי המחלה.

 יצוין כי המענק הכספי ברוב הפוליסות הינו עד שני אירועים רפואיים

בכל שאלה או בקשה צרו איתנו קשר ונשוב אליכם בהקדם