08-6655400
בית / בלוג / למה חשוב לבדוק את תיק הביטוח אחת לשנתיים?

למה חשוב לבדוק את תיק הביטוח אחת לשנתיים?

"אינך יכול להכנס לאותו נהר פעמיים" הרקליטוס (פילוסוף יווני, המאה ה5 לפנה"ס). החיים שלנו דינאמיים. תחשבו איפה הייתם לפני שנתיים, שלוש. השתניתם. התפתחתם. אולי מצאתם זוגיות? אולי התחלתם ללמוד או נולד לכם ילד.ה? אולי שיפרתם את תנאי השכר שלכם? החיים זורמים ומשתנים... ואנחנו איתם....

חשוב לעדכן את הפוליסה על מנת להתאים אותה בדיוק למסלול המתאים לך, לתנאים ולכיסויים המתאימים.

אין פוליסה אחת שנכונה לכולם. לכן, מומלץ לכל אחד להתאים את הביטוח בדיוק למצבו האישי, הפיננסי ולצרכיו. כאשר הפוליסה אינה מותאמת אליכם, אתם עשויים לשלם ביטוחים מיותרים שכבר אינם מתאימים לכם.  אתם גם עשויים למצוא את עצמכם בשעה שאתם זקוקים לכיסוי הביטוחי, מופתעים – ולא לטובה.

לדוגמא: שלמה עשה ביטוח תאונות אישיות לפני שנתיים כאשר עוד היה רווק, ולכן נקבע סכום נמוך לפיצוי. כעבור חמש שנים, כשנפצע והיה מרותק למיטתו, הופתע לגלות שהסכום שמגיע לו נמוך ולא מספק על מנת לכלכל את משפחתו החדשה, אשתו ושני ילדיו.

 לאורך כל התקופה שלמה הרגיש שאין לו סיבה לדאוג, משום שהוא מבוטח. הוא לא לקח בחשבון שעליו לבדוק את הפוליסה ואת התאמתה למצבו המשפחתי החדש.
 
ההמלצה: בדקו את תיק הביטוח בכל שנתיים

אז מה עושים? כדי לוודא שהתיק שלכם מעודכן, שאתם לא משלמים כספים מיותרים, ושאתם מכוסים בכל הביטוחים המומלצים בהתאם למצבכם האישי והפיננסי, עליכם פשוט לפנות אלינו ולבקש בדיקה שכל התנאים אכן מתאימים למציאות הנוכחית.

ההמלצה היא לבצע בדיקה כזו מידי שנתיים. מדובר בתהליך פשוט ביותר – כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להשאיר את הפרטים שלכם, אנחנו כבר נדאג ליצור איתכם קשר, לבדוק את התיק הביטוחי והפנסיוני שלכם, ולעדכן את כל הפרטים הרלוונטיים – כך שתהיו בטוחים. 

עוד בבלוג