08-6655400
בית / בלוג / נולד לכם ילד? מזל טוב!

נולד לכם ילד? מזל טוב!

כל אמא ואבא יודעים... תינוק הוא לא רק נשיקות וריח ממכר, זה לא רק נחת ושמחה.. גידול של תינוק כרוך בהרבה חרדות ואתגרים ובעיקר- המון אחריות. בתור הורים, אנחנו נתקלים בכל מיני בעיות וסוגיות רפואיות. העלאות חום פתאומיות באמצע הלילה, מחלות, התקפי בכי שלא ברורה הסיבה, פריחות מסתוריות על העור ולעיתים גם צורך בטיפולים וניתוחים שונים.

בישראל, לכל אזרח מרגע הלידה יש ביטוח בריאות ממלכתי, גם לבוגרים.

הביטוח הממלכתי הוא בסיסי מאוד ויעיל למחלות "פשוטות", אבל אל תצפו לקבל תורים למומחים מהיום למחר, טיפולים חדשניים או תרופות יקרות, שלא נמצאות בסל התרופות.

גם אם אתם והתינוק שלכם מבוטחים בביטוח בריאות מורחב בעלות דרך קופת החולים, מדובר בביטוח שמכונה שב"ן (שירותי בריאות נוספים) והוא מתווסף על השירות הממלכתי שהמדינה מעניקה לכולם, זהו שירות ביטוחי מקובל ונפוץ מאוד שעלותו כמה עשרות שקלים בדרך כלל – והוא פחות בסיסי מהביטוח הממלכתי, אם כי הוא עדיין בסיסי מאוד.

רק ביטוח בריאות פרטי של חברות הביטוח יציע לכם כיסוי נרחב באמת שיספיק לכל מצב רפואי ובריאותי שיש.

העולם שלנו מתפתח טכנולוגית כל הזמן. גם הטכניקות הרפואיות משתכללות. פעמים רבות, הביטוח הממלכתי והשב"ן של קופות החולים נותרים מאחור ולא מתעדכנים, הביטוחים הפרטיים החדשים של חברות הביטוח מקבלים עדכונים לטובת המבוטחים, כל הזמן. זאת אומרת,  שטיפול במקרה רפואי מסויים במסגרת הביטוח הממלכתי או השב"ן עשוי להיות מאוד שונה מטיפול רפואי דומה במסגרת הביטוח הפרטי. דרך הביטוח הפרטי, התינוק שלכם יקבל טיפול עדכני, חדשני  ומקצועי. זה חשוב במיוחד, כשמדובר בתינוקות, שלפעמים זקוקים לטיפולים שבחוד החנית של החדשנות, מאחר והם כל כך שברירים ועדינים ומערכת החיסון שלהם לא בשלה עדיין.

פעמים רבות, דרך הקופ"ח יש להמתין לפעמים חודשים רבים עד לתור אצל מומחה או זמינות של טיפול מסויים .בביטוח בריאות פרטי לתינוק שלך אתה בדרך כלל מקבל טיפול או תור מול מומחה באופן מיידי, וכמעט ללא המתנה. הזמינות ומהירות התגובה עשויים להוות המון פעמים את ההבדל בין טיפול יעיל לטיפול כושל.

הורים רבים, שמגיעים למצב הנורא שבו התינוק שלהם חולה מאוד או נמצא במצב רפואי קשה, נאלצים להתמודד לא רק עם ההוצאות הישירות עבור הטיפולים והתרופות. ברוב המקרים ההורים צריכים לפספס שעות עבודה רבות סביב הטיפול בתינוק, ובהמון מקרים, אם מדובר במקרה של מחלה מתמשכת, אחד ההורים יצטרך להתפטר לחלוטין כדי לאפשר לעצמו זמינות לטפל בתינוק. 

השיפוי שמציע ביטוח בריאות פרטי לתינוק, יכול לגשר על הפערים העצומים שמגיעים לכלכלתה של משפחה במצב הזה. השיפוי בפוליסות, יכול להגיע למאות אלפי שקלים ועד מיליונים בהתאם למצב ולפוליסה שנבחרה, דבר שיאפשר התמודדות כלכלית טובה יותר

מה חשוב לבדוק לפני שאני מצטרף

  1. ראשית, בידקו עם הסוכן אילו תרופות וטיפולים כוללת הפוליסה שמוצעת לכם שאינם כלולים בביטוח הממלכתי ובשב"ן.
  2. כדאי מאוד שבפוליסה שאתם רוכשים יהיו כלולים המרכיבים הבאים: השתלות, ניתוחים בחו"ל, ותרופות מחוץ לסל
  3. כשאתם רוכשים ביטוח מחלות קשות שימו דגש מיוחד על  גובה הפיצויים, פיצוי של 100,000 שקלים או 200,000 שקלים לא  בהכרח מספיק לכסות את אובדן ימי העבודה וההוצאות הנלוות הכרוכות בטיפול ביקר לכם מכל.
  4. שימו דגש מיוחד על מצבים שהסיכוי לחלות בהם כתינוק או כילד הם גבוהים, לדוגמא – פיזיותרפיה או לדוגמא ניתוח להסרת שקדים, זהו ניתוח מאוד פופולרי בקרב ילדים צעירים.
  5. אל תתעלמו או תזניחו מקרים שנשמעים לכם כאילו הם פחות שכיחים בקרב ילדים. אנשים רואים דברים כמו "השתלות איברים" ומנסים לחסוך שם בפוליסה. גם תינוקות וילדים זקוקים להשתלות לפעמים, זה לא כל כך נדיר כמו שאולי אתם חושבים. שימו לב שהעלות הביטוחית לביטוח השתלות לתינוק היא תוספת של שקלים בודדים לפרמיה החודשית, אבל אם חס ושלום תגיעו למצב שהילד שלכם זקוק לטיפול שכזה – זהו טיפול שעלותו מאות אלפי שקלים ואף יכול לגלוש למיליוני שקלים.
  6. לפעמים תוספת לביטוח, כמו לדוגמא דברים כמו "רופא אישי" (כך שהילד יפגוש תמיד את אותו הרופא), רפואה אונליין, הרחבת סל התרופות (המורחב גם ככה), עולים בתוספות של עוד כמה שקלים בודדים בחודש, ושווה לשקול בחיוב להוסיף אותם לפי השיקולים שלכם, התקציב שלכם וראות עיניכם.

לסיכום, נולד לכם תינוק, אל תתמהמהו!

בטחו אותו בביטוח בריאות, כדי שתוכלו להיות רגועים ולגדל אותו בשמחה ובבריאות.

עוד בבלוג